Related News

KEYX
KEYX Today, 17:11
40 m
Lurax Mlbb
Lurax Mlbb Today, 17:11
Bi ara instagramda popüler olunca dinlenen sarkı suan dinleyen yok mu ?
Barış Berlin
Barış Berlin Today, 17:06
🧖🙍🛀🚵🔥❄️🌾🌫️❄️
Saadet Ciftci
Saadet Ciftci Today, 17:01
Çok iyi
Unique Elish
Unique Elish Today, 16:54
2020?
Osmanoğlu
Osmanoğlu Today, 16:51
Tam kadro, büyük bir konser organize etseniz keşke.
Busra Guven
Busra Guven Today, 16:48
Tatlı mı krinç mi diyeceklerine bu şarkıyı dinlesek bu sorunlar başımızda olmaz
Süleyman Özçakıcılar
Süleyman Özçakıcılar Today, 16:29
Sondaki yazıyı koymasaydınız adamın dibisiniz derdim yüreğinize sağlık.
Ömer Güler
Ömer Güler Today, 16:25
İyiydi ya
diaprove
diaprove Today, 16:20
çok düşünceli olmuş
Oğuzhan Kırbaş
Oğuzhan Kırbaş Today, 16:14
İnsan en büyük parazit gezegene bak lan!
Bangtan Sonyeondan
Bangtan Sonyeondan Today, 16:02
Cengiz Han zamanı akan nehirde elini yıkamanın bedeli, ölümdü.Devam ettir?
Hazal Oner
Hazal Oner Today, 15:40
Yine geldim buralaraaa
Öykü
Öykü Today, 14:25
Yeni nesil çok önemli şu an. Onların doğruları öğrenmesi gereken konular var.
Bahar
Bahar Today, 14:11
Susuyorsunuz...susmayın:"
disconnect to connect
disconnect to connect Today, 14:06
3:21 "Salınan katillerin aldığı canlar geri gelmeyecekler." Bu sözlerin ustunden aylar gecse de değişen hiçbir şey yok. #CerenÖzdemir
Merve Şahin
Merve Şahin Today, 14:04
#SUSAMAM #SUSMAM !!!!!
Onur Yaqubzade
Onur Yaqubzade Today, 13:47
İlk kez bu kadar anlamlı bi şarkı dinledim.
Klip pop
Klip pop Today, 12:41
Çok uzak değil şarkının gerçeği
selahattibn algür
selahattibn algür Today, 11:39
Türkiye'nin haline susamam
Efsun Simay
Efsun Simay Today, 11:37
HALA BURDAYIM
Berke Aksoy
Berke Aksoy Today, 11:19
"Net'te paylaşmaksa yetmez bi şeyler yapmalı"
Berk Altunkılıç
Berk Altunkılıç Today, 10:56
İzlenme artmıyor mu bana mı öyle geliyor ?
Oğuzhan Çevik
Oğuzhan Çevik Today, 10:49
Tarih 2020 Ama yine de HERKES SUSTU...
kaan çicekdal
kaan çicekdal Today, 10:33
Susamam 4 ayda 39milyonDolunay 4 haftada 39 milyon
ömer faruk küçükmustafa
ömer faruk küçükmustafa Today, 09:59
Nakarat 11:02
Kemal İlksöz
Kemal İlksöz Today, 09:21
Diss like atan arkadaşlarıma teşekkür ederim desem yalan olur atanların anasını
Gacha Efe
Gacha Efe Today, 09:05
Hala dinleyen var mı benim gibi?
flowers intheluminescence
flowers intheluminescence Today, 09:04
Niye 54bin kişi beğenmedi ya
Süleyman Arif ŞAHİN
Süleyman Arif ŞAHİN Today, 09:00
0⁹⁸⁷⁶⁵⁴³²¹¹²³⁴⁵⁶⁷⁸⁹⁰Anlayanlar likeledi
GEN GAR
GEN GAR Today, 04:34
Ekonomiyi bitirdik. Eğitimi bitirdik. Halkı açlığa borça mahkum ettik. Ama halen nasıl böyle başarılı gençler yiğitler cıkıyor?
Gece Kurdu
Gece Kurdu Today, 03:13
Zabıtalar seyyara değil, gökdelenlere gönder.
Ugur Pala
Ugur Pala Today, 01:48
Bu ülkedeki insanlar için böyle sanat eserleri çok fazla. Çünkü hiç kimse hiç bi boktan anlamıyor.
Ali OK
Ali OK Today, 01:47
Ülkede zart zurt diyip rap yapanların pisliğini temizlemişler emeğinize sağlık
Papyrus Kral muhafızı
Papyrus Kral muhafızı Today, 01:30
Okula giderken camdan bakmak istemiyorum artık her gün orda ezilmiş kediler görüyorum ESKİDEN MUHTEŞEM OLAN TÜRKİYEDEN HİÇBİR ŞEY KALMADI İNSAN AĞLAMAK İSTİYOR #DURMADANSÖYLEYİNSUSMİCAZSUSTURMİCAZ
Ümit
Ümit Today, 00:36
babanız SAGOPA ulaan👊
Muhammed 159
Muhammed 159 Today, 00:03
Bişey değişmedi...Müzik de değiştiremedi
Sally C
Sally C Yesterday, 23:53
Avrupada Cumhuriyet halk tarafindan kazanildi! Türkiyede ise devletin baslari tarafindan getirildi! Yani fark:Avrupada Fransada Kral 16. Louis halk tarafindan ülkeye hak ve hukuk getirmek adina idam edildi.Osmanlida ise hak ve hukuk getirmeye calisan, Reformlar yapip haremi kaldirmaya calisan Genc Osman halk ve yeniceri tarafindan idam edildi! Üstelik bu ülkenin kurucusu ve insan haklarini getiren bir adama hakaret eden bir halk var! Simdi anladinizmi neden Anglosakson kanunlarina sahip olmamiza ragmen bu haldeyiz? Mesmele kanun, hak hukuk degil yegen...
Elrath ***
Elrath *** Yesterday, 23:31
54K disslike rteciler : önceden hastane varmıydı, hap alabiliyormuydunuz?
Özge Kaleli
Özge Kaleli Yesterday, 23:27
Rapi bana sevdiren rap...
Gacha Jenefer
Gacha Jenefer Yesterday, 22:28
neden doğdum demicem NEDEN İNSAN OLARAK HAYATA GELDİM??:..
Mike B
Mike B Yesterday, 22:23
Thats so fucking true greetz from Berlin Germany
mustafa GS
mustafa GS Yesterday, 21:50
#SUSAMAM
Yıkık
Yıkık Yesterday, 21:39
Her şey o kadar anlamlı ki... Diyecek söz bulamıyorum. Sadece ağlıyorum.
Hülya Akyigit
Hülya Akyigit Yesterday, 20:47
Gerçekleri Konuşmak İstiyorlarsa (youtubeda) YouTube'u KAPATIN #SUSAMAM
Hülya Akyigit
Hülya Akyigit Yesterday, 20:41
Amerikayı herkes zengin ülkesi olarak biliyor bilecekte ama BİR kere A.B.D 'nin hikayesini dinleyin izleyin.(Kanal Önerisi: Yusuf Kayaalp--Kim Kapitalist Olmak İster) Videosunu izleyin (((REKLAM DEĞİLDİR!!)))Şimdi Amerika hakkında ne düşünüyorsunuz?(Beğenin Öne Çıksın)
Yiğit Strafe
Yiğit Strafe Yesterday, 19:41
ŞARKI UZUN DEĞİL,ÜLKENİN DERDİ ÇOK..
Rüveyda Baskın
Rüveyda Baskın Yesterday, 19:26
beta en iyi
Egehan Bodur
Egehan Bodur Yesterday, 19:07
"Gün olur hapsolur bu suçlu cümleler"
Egehan Bodur
Egehan Bodur Yesterday, 19:07
#SUSAMAM
Add comment

Add comment

reload, if the code cannot be seen